i dont mind if you dont mind

nu har jag bestämt mig att försöka blogga igen! och verkligen fortsätta, kanske inte varje dag men då jag har något att berätta och verkligen har ork, det är sällan jag har ork, men vi får väl allt ta och se!
nog om de nu, just nu sitter jag i min systers säng med hennes dator och klockan är 03.25, är faktiskt inte så värst trött. men de kan också beror på att jag har somnat 9-10 varje kväll denhär veckan av någon konstig andledning.. 
men det blir väl ändå att sova snart efter jag har gjort dethär inlägget!
idag har jag varit med min tokiga vän sara, och som alla andra helger så har vi bara tittat tv,pratat,skrattat och sovit! men det var verkligen en bra fredag, imorgon ska jag faktiskt försöka vakna tidigt så att jag slipper vakna 4 och sen veta att hela dagen är förstörd pågrund av de, ungefär vid 18 ska jag och min familj på middag hos några vi känner, efter det blir det att fara till josefine & tillbringa hela natten lång där, mer än så vet jag inte! 
nu får vi vara glada över detta inlägget,nästa kanske kommer om 1 dag, 1 år , 1 månad vem vet när jag har ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0