i like it when you smile, but i love when i'm the reason

tjenare tjenare :) har inte orkat blogga ett piss, eller så är de bara för att jag inte har haft tid, glömt bort de helt!
har iallafall inte gjort så jävla mycket idag, skola som vanligt, hade matte,teknik,engelska & lunch sen skulle vi gå på nå rockkonsert, efter de drog jag och jossan till henne och bara käkade och chillade, som vanligt! sedan drog vi till gällivare, efter 1 timma ungefär kom pappa och hämtade oss eftersom att det var DÖTT i gällivare, hon hann inte vara så länge här innan hon for och körde epa med jocke medans jag stannade hemma och bara tog det lungt till träningen, ska strax gå och duscha sen gå och lägga mig, är helt död efter en sjukt hård träning ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0