sjuk,sjuk och åter sjuk

ja, som sagt så är jag sjuk. Och det är det värsta som finns! särskilt nu när jag vill göra så mycket roligare saker än att bara sitta hemma och snora. Vaknade idag iallafall vid 7 tiden och upptäckte att jag hade JÄVLIGT ont i halsen,skallen kroppen och vart riktigt seg, men bestämde mig ändå för att fara till skolan eftersom att jag ligger efter i svenskan & son, men efter första lektionen orkade jag knappt röra mig mer, så jag ringde pappa och bad han hämta mig. Sen dess har jag bara sovit,ätit och snorat.. tragiskt med sant, Nu får jag verkligen hoppas på att helgen blir bättre! för den tänker jag inte spendera i min säng inte. 
Har heller inte skrivit om gårdagen, men den spenderades hos sara iallafall med några andra folk, orkar inte skriva detalj eller något,eftersom att jag håller på att snora ner hela datorn.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0